Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2017

Λικέρ αρμπαρόριζας με κόκκινο κρασί!


 Έρχονται η γιορτές των Χριστουγέννων και το κρύο δυναμώνει...ένα ποτάκι που μου θυμίζει το Gluhwein στη Γερμανία... θα ζεστάνει και την ψυχή μας... με το άρωμά του!!!
Είναι καλύτερο το λικεράκι που σας ετοίμασα... διότι έχει εκτός των άλλων και την αρωματική αρμπαρόριζα!!!
Φανταστικό, γιορτινό όλο αρώματα, προλαβαίνετε να το φτιάξετε για της γιορτές!
Την ιδέα μου την έδωσε μία μπλοκοφίλη μου η Βαρβάρα Νιγδέλη απο το μπλογκ Κουζινιπαγίδα της εδω έχω κάνει με τσίπουρο λικέρ πολύ ωραίο και αρωματικό, αλλά με κρασί πρώτη φορά και ενθουσιάστικα!!!

Υλικά:
1 λίτρο κόκκινο κρασί ημίγλυκο
300 γρ, ζάχαρη
1 ματσάκι φύλλα αρμπαρόριζας
1 φλούδα πορτοκαλιού
1 ξυλάκι κανέλα
3-4 καρφάκια γαρίφαλο
1 μεγάλη κουταλιά μέλι


Εκτέλεση:
Βάζουμε σε μία κατσαρόλα το κρασί και τη ζάχαρη ανακατεύουμε σε μέτρια φωτιά να λιώσει η ζάχαρη, δεν θέλουμε να βράζει...αλλιώς θα εξατμιστεί το αλκοόλ.
Προσθέτουμε  τα αρωματικά, και το μέλι, πλένουμε καλά τα φύλλα της αρπμαρόριζας και τα προσθέτουμε στο κρασί.





Χαμηλώνουμε το μάτι της κουζίνας στο 1 από το 9 σκεπάζουμε την κατσαρόλα με το καπάκι και αφήνουμε 30 λεπτά να δέσουν τα αρώματα!



Αφήνουμε να κρυώσει το ποτό και το μεταφέρουμε σε γυάλινο βάζω, όσο περνάνε οι μέρες το άρωμα του γίνετε μεθυστικό...μετά το πέρας 10-15 ημερών,  το στραγγίζουμε, και το αποθηκεύουμε σε μπουκάλια.



Είναι έτοιμο να το απολαύσουμε!




Στην υγειά μας!!!

10 σχόλια:

  1. Είναι αυτό που λένε ... "την γλύκα του να έχεις" .... που την έχεις είμαι σίγουρη!!! Ευχαριστούμε Χρύσα μου για άλλη μια υπέροχη γιορτινή συνταγή :) Φιλιά πολλά!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σ ευχαριστώ, εύχομαι καλές και χαρούμενες, γιορτές με υγεία και ρόζ...γλυκά συννεφάκια...γλυκιά μου!!! Πολλά φιλιά και αγκαλιές!!!

      Διαγραφή
  2. Ε ειπα και εγω.Η Χρυσα για να εχει χαθει κατι ετοιμαζει.Η στολιζει η φουρνιζει.Και ιδου η αποδειξη.πολυ ωραιο το λικερ και μαλιστα εμπλουτισμενη η συνταγη.θα το κανω πολυ συντομα για να το εχω για τα χριστουγεννα.πολλα φιλακια Χρυσα μου και να περνατε καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Λιτσάκι μου εδώ είμαι... διάφορες οικογενειακές υποχρεώσεις...και αυτές είναι στο πρόγραμμα, να το κάνεις το ποτάκι θα το καταευχαριστηθείς... καλές γιορτές με υγεία σας εύχομαι!!! πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Μα είναι υπέροχοο!!! Θα το κάνω Χρύσα μου!!! Απλά πες μου... τα φύλλα αμπαρόριζας τα βγάζουμε από το κρασί αμέσως μετά το βράσιμο ή μετά τις 15 μέρες??
    Καλές γιορτές!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Κική μου, θα ενθουσιαστής με αυτό το ποτό, εγώ αφήνω την αρμπαρόριζα στο μπουκάλι και περισσότερο... στραγγίζω όσο θέλω...έκανα 3-4 φορές τον τελευταίο καιρό...έχω κάβα...χαχαχα μπουκαλάκια για δωράκια!!! πιο γλυκό εξαρτάτε από σένα, αν θες βάλε ζάχαρη παραπάνω, εγώ έβαλα τόση όση αρέσει σε μας!!!Πολλά φιλιά καλές γιορτές με υγεία!!!

      Διαγραφή
  4. ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΕΛΙ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΖΑΧΑΡΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ξέρω γλυκιά μου, δεν το έχω δοκιμάσει...αν το επιχειρήσεις πες μου!!!

      Διαγραφή
  5. Εξαιρετικό λικέρ φιλενάδα μου .Εγώ το αγάπησα από την πρώτη γουλιά .Να το πιείτε σε χαρές και με καλή παρέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Φιλίτσα για τις όμορφες ευχές, εύχομαι επίσης ότι επιθυμείς από καρδιάς!!!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ