Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Κρουασάν εύκολα... με υπέροχη ζύμη!!!





Κρουασάν με ζύμη τσουρεκιού!

Υλικά:

500 γραμμάρια αλεύρι

250 γραμμάρια γάλα ζεστό

20 γραμμάρια φρέσκια μάγια ή 1 φακελάκι ξερή

2 αυγά + 1αυγό για το άλειμμα στο τέλος

μία πρέζα αλάτι

120 γραμμάρια ζάχαρη

100 γρ, βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου

Εκτέλεση:

Σε ένα μπολ κοσκινίζουμε το αλεύρι, ανακατεύουμε τη ζάχαρη, ανοίγουμε λίγο το αλεύρι και κάνουμε μία λακούβα, τρίβουμε τη μαγιά βάζουμε το γάλα και ανακατεύουμε να διαλυθεί η μαγιά με ένα κουτάλι, σκεπάζουμε με λίγο αλεύρι να ενεργοποιηθεί η μαγιά, 10-15 λεπτά.




Αφού περάσανε τα 10 λεπτά προσθέτουμε τα αυγά και ξεκινάμε να ζυμώνουμε, προσθέτουμε και το λιωμένο βούτυρο, συνεχίζουμε να ζυμώνουμε η ζύμη κολλάει στα χέρια έτσι πρέπει.. την σκεπάζουμε και τη βάζουμε σε ζεστό μέρος να διπλασιαστεί σε όγκο.




Εγώ την έβαλα στο φούρνο μικροκυμάτων αφού προηγουμένως έβαλα ένα φλιτζάνι με νερό για ενάμιση λεπτό να βράσει και έβαλα τη ζύμη σκεπασμένη 1 ώρα, βοήθησε η υγρασία και η ζέστη να ξεχειλίσει.










Ζυμώνουμε πάλι 2-3 λεπτά τη ζύμη, τη διπλώνουμε δηλαδή... αρκετές φορές και τη βάζουμε στο ψυγείο για 30 λεπτά να κρυώσει.

Η ζύμη πλάθεται πολύ πιο εύκολα όταν είναι κρύα.



Πασπαλίζουμε τον πάγκο με λίγο αλεύρι αδειάζουμε την κρύα ζύμη, τη διπλώνουμε πάλι τώρα είναι εύκολα δεν κολλάει στα χέρια...η ζύμη.


 Τη χωρίζουμε σε όσα κομμάτια θέλουμε και όπως θέλουμε να την κάνουμε... μικρά τσουρεκάκια… κρουασάν... μεγάλο τσουρέκι γεμιστό... όπως μας αρέσει, έβαλα κομματάκια σοκολάτα γάλακτος εγώ βάλτε μερέντα ή μαρμελάδα ότι θέλετε…





Αφού τελειώσουμε με το πλάσιμο τα τοποθετούμε σε ταψί με λαδόκολλα, τα σκεπάζουμε με λαδόκολλα για μία ώρα.

Προσέχουμε να είναι σε ζεστό μέρος για να φουσκώσουν πιο εύκολα, μπορούμε να τα βάλουμε στο φούρνο αφού τον ζεστάνουμε στους 40 βαθμούς.




Χτυπάμε το αυγό και αλείφουμε τα τσουρεκάκια η τα κρουασάν... αφού έχουν φουσκώσει.

Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς.

Ψήνουμε για 15 με 20 λεπτά ανάλογα το μέγεθος των τσουρεκιών, αν κάνουμε μικρά μέχρι 15 - 17 λεπτά αν είναι μεγαλύτερα ή αν κάνουμε μεγάλο τσουρέκι 20 με 25 λεπτά πάντα ανάλογα με το φούρνο μας.







Καλή όρεξη!!!

5 σχόλια:

  1. Χρυσα μου γεια σου.να υποθεσω πως γυρισες;το κεικ στην προηγουμενη αναρτηση απαιχτο.το τιμησαν μικροι μεγαλοι.και ενω ετοιμαστηκε για τα μικρα που πηγαινουν σχολειο εξαφανιστηκε απο τους μεγαλους.καλη ιδεα τα κρουασαν αλλα να μη πεσει παλι γλυκο.αν κανω τη ζυμη απο βραδις πειραζει να τα ψησω απο το πρωι;για το ΣΚ μιλαω καθως αρχισαν οι δουλειες για το σπιτι εν οψει χειμωνα και δεν εχω πολυ χρονο.να περνας καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια Λιτσάκι μου, γύρισα και δεν ξέρω από που να ξεκινήσω το παραέκανα αυτή τη φορά...χαχααα!Τη ζύμη για τα κρουασάν μπορείς να τη βάλεις σε μία σακούλα πλαστική στο ψυγείο κλισμένη καλά, για 2 μέρες σίγουρα, όταν φουσκώνει πάτα την να ξεφουσκώνει... ας φουσκώνει, μη σε νοιάζει και κάνε τα κρουασάν όποτε θέλεις με την κρύα ζύμη, απλά σκέπασέ την για καμιά ώρα να φουσκώσουν πρίν τα ψήσεις!Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Καλωσιρισες Χρυσα μου.σιγα σιγα οι δουλειες.αλλωστε απο εμας θα περασουν.κριμα να μην ειμαστε κοντα να αλληλοβοηθιωμαστε.θαυματα θα καναμε.χαχα..πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φτάνει που το λες γλυκιά μου...πόσο μακρυά είσαι??? που ξέρεις... μπορεί και να βρεθούμε κάποια στιγμή!!! Πολλά φιλάκια κι από μένα Λιτσάκι μου! Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  3. Χρυσα μου ειμαι δυτικη ελλαδα.αλλα ποτε δεν ξερεις.ισως βρεθουμε καποια στιγμη πως λες.και απο εμενα καλο βραδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ