Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Κουνουπίδι στο φούρνο..




Κουνουπίδι στο φούρνο σαν ρύζι!
Το ξέρατε??? μου το έμαθε ο γιος μου που ζει στο εξωτερικό και του αρέσει ιδιαίτερα!
Το λάτρεψα τόσο νόστιμο... νόμιζα τρώω πλιγούρι που μου αρέσει.

Κάνει και για δίαιτα... με ελάχιστες θερμίδες…



Υλικά:
1 μέτριο κουνουπίδι
2 κουταλιές λάδι ελαιόλαδο
Αλάτι πιπέρι
Αρωματικά ότι μας αρέσουν εγώ έβαλα θυμάρι

Εκτέλεση:
Πλένουμε και στεγνώνουμε το κουνουπίδι.
Το περνάμε από το μούλτι να γίνει όπως το ρύζι.



Ανακατεύουμε το λάδι, αλάτι πιπέρι και αρωματικά και το απλώνουμε σε ένα πιρέξ, ή σε ταψί με λαδόκολλα!!!




Ψήνουμε στους 180 βαθμούς 25-30 λεπτά.


Υπέροχο συνοδευτικό…. στύψτε λεμονάκι...μ...





Καλή  όρεξη !!!

1 σχόλιο:

  1. αχ αυτα τα παιδια.απο το γιο μου και εγω εμαθα να κανω το καλυτερο αρνι λαδοριγανη.να ειναι καλα και εμεις να μαθαινουμε απο αυτα.πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΕΚΤΥΠΩΣΗ